להורדת טופס החזרות להדפסה - לחץ כאן

 

על פי מדיניות ההחזרות של החברה שתואמת את חוקי ה-FDA ו-CE, לא ניתן לבצע החזרת מוצרים שכן עדשות מגע משתייכות לקבוצת ההגדרה "ציוד רפואי" ולכן לא ניתן לקבל בחזרה מוצרים בשל תנאי אחסון לא ידועים, תוויות מחיר, פגי תוקף ואריזות פגומות. החזרה תתבצע רק במקרים בהם החברה סיפקה ללקוח פריט שגוי, פגום או פריט המבוקש להורדה מהמדף. 

למרות האמור לעיל הסכימה חברתנו לספוג מוצרים שלאחר רכישתם ושימושם החלקי ע"י לקוח קצה, נמצאו לא מתאימים רפואית לפיזיולוגיה של המטופל הספציפי והמטופל אינו יכול להמשיך ולהשתמש במוצר.
 

לנוחיותכם להלן ריכוז המקרים בהם ניתן לבצע החזרה:

  • שינוי מרשם – כנגד ביצוע הזמנה חדשה במרשם העדכני. 
  • ביטול הזמנה על ידי לקוח קצה.
  • תלונת לקוח שתועדה אצלנו במערכת (רק לאחר שיחה עם שירות לקוחות ופירוט התלונה)

 

שירות הלקוחות רשאי לטפל רק במקרים הללו, כל מקרה אחר נא לפנות למת"ל האחראי

 

החזרת מוצר חייבת להיות לעמוד בתנאים הבאים:

  • המוצר יהיה בעל תוקף של 13 חודשים לפחות.
  • המוצר נמצא באריזתו המקורית בלבד כאשר זאת סגורה ותקינה. 
  • המוצר המוחזר אינו מקושקש או מעוך.
  • במקרים של שינוי מרשם בלבד, נקבל בחזרה גם מארזי חיסכון פתוחים.
     

איך מבצעים החזרה ?

על מנת להחזיר אלינו מוצר אנא פעלו לפי השלבים הבאים:
 

  • יש לפנות לשירות הלקוחות לקבלת מספר איסוף של חברת המשלוחים "כץ"
     
  • במידה ומדובר על "שינוי מרשם" – יש לבצע הזמנה חדשה מול שירות הלקוחות/דרך אתר ההזמנות ולציין שמדובר בהחלפה.
     
  • יש למלא את הטופס הייעודי ולצרף לקופסאות. החזרה שתתקבל במחסן ללא טופס - לא תתקבל ותשלח בחזרה ללקוח. 
     

דגשים כללים:

  • מוצרים שיחזרו אלינו ויעמדו בקריטריונים כפי שהוגדרו יזוכו במלוא סכום הרכישה.
  • כל החזרה שתשלח אלינו ולא תעמוד בקריטריונים אלו לא תזוכה.
  • קופסאות אשר ניתנו כ"בונוס" במסגרת מבצע או בעסקה שנתית/ חצי שנתית ויוחזרו אלינו, יוחזרו למלאי ולא יזוכו. 
     

להורדת טופס להדפסה - לחץ כאן