מדיניות-החלפות

 

למעבר קל ומהיר לטופס ההחלפות/ביטולי עסקה >

*** לשימוש קל ויעיל בטופס מומלץ לשמור אותו על המחשב האישי.

 

ניתן להחליף מוצרים או לבטל עסקאות אך ורק במקרים שיפורטו להלן ובכפוף לתנאים הבאים ולאישור חברתנו: 

 

החלפות

החלפת מרשם –

ניתן לבצע החלפת מוצר במידה ויעלה צורך מלקוח קצה שהמרשם שלו הוחלף, וזאת, לאחר שביצע הזמנה חדשה על פי המרשם העדכני.


במקרה כאמור יבוצעו במערכת 2 תהליכים:
(א) זיכוי הפריט לפי מחיר הרכישה של בית העסק כפי ששולם לחברתנו בפועל - מותנה בכך שכבר שולם בפועל.
(ב) הזמנה חדשה - חיוב לפי המחיר העדכני במערכת בעת ההזמנה.


תנאים לביצוע ההחלפה:


•    המוצר המוחזר במסגרת ההחלפה יהיה בעל תוקף של 13 חודשים לפחות.
•    המוצר המוחזר במסגרת ההחלפה ימצא באריזתו המקורית בלבד כאשר זו סגורה ותקינה כמו גם שהעלון המודבק לאריזה תקין שלם ולא נפתח.
•    המוצר המוחזר במסגרת ההחלפה אינו מקושקש או מעוך.

 

ביטול עסקאות:

1.    ביטול הזמנה על ידי לקוח הקצה -

ניתן לבטל את העסקה במקרה של ביטול הזמנה ייעודית שהוזמנה עבור לקוח קצה ספציפי, ובלבד שהזמנה זו בוטלה על ידי אותו לקוח קצה. במקרה כאמור ביטול ההזמנה מותנה בהחזרת המוצרים כמפורט להלן וזיכוי הפריטים יבוצע לפי מחיר הרכישה של בית העסק כפי ששולם לחברתנו בפועל - מותנה בכך שכבר שולם בפועל. 


 תנאים לביצוע ההחזרה:


•    המוצר/ים המוחזר/ים נרכש/ו ישירות מחברתנו - ג'יי- סי הלת' קר בע"מ.
•    כל המוצרים שסופקו לבית העסק עבור הזמנת לקוח הקצה שמבוקש לבטלה צריכים להישלח לחברתנו במלואם עד 30 ימי עבודה ממועד קבלת המשלוח בבית העסק. למען הסר ספק, לא ניתן לבצע החזרה בגין ביטול חלק מהזמנה על ידי לקוח קצה.
•    המוצר המוחזר יהיה בעל תוקף של 13 חודשים לפחות.
•    המוצר המוחזר ימצא באריזתו המקורית בלבד כאשר זו סגורה ותקינה כמו גם שהעלון המודבק לאריזה תקין שלם ולא נפתח.
•    המוצר המוחזר אינו מקושקש, קרוע או מעוך.

 

2.    ביטול עסקת מלאי


ככל שתוצענה על ידי החברה, מפעם לפעם, עסקאות מלאי במחיר מיוחד, בית העסק יהא רשאי לבטל עסקת מלאי כאמור עד 30 ימים מיום האספקה – הזיכוי יבוצע לפי מחיר הרכישה של בית העסק כפי ששולם לחברתנו בפועל - מותנה בכך שכבר שולם בפועל. בנוסף, ביטול העסקה מותנה בקבלת הודעת הביטול בכתב אצל שירות הלקוחות של החברה עד 30 ימים מיום האספקה.

למען הסר ספק, לא תאושרנה החזרות במקרים אחרים.


איך מבצעים החלפה או ביטול עסקה ?


אנא פעלו לפי השלבים הבאים: 
1.    יש לפנות לשירות הלקוחות לקבלת מספר איסוף של חברת המשלוחים "כץ".
2.    בעת ההחזרה יש לציין את הסיבה מתוך הסיבות האפשריות המפורטות לעיל.
3.    יש למלא את הטופס הייעודי ולצרף לקופסאות שנשלחות חזרה. 
החזרה למחסן ללא הטופס הייעודי - לא תתקבל ותשלח בחזרה ללקוח. 


דגשים כלליים בנוסף לאמור לעיל:


•    מוצרים שיוחזרו אלינו ויעמדו בקריטריונים כפי שהוגדרו לעיל יזוכו כמפורט לעיל. 
•    כל החזרה שתשלח אלינו ולא תעמוד בתנאים המפורטים לעיל, לא תאושר ולא תזוכה.

 

למעבר לטופס ההחלפות/ביטולי עסקה >

2024PP14488