ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר , חטיבה של ג'י סי הלת' קר בע"מ, מחויבת ליצירת מהפך בעולם הראייה. אנחנו שואפים להגביר את המודעות לחשיבות הראייה וטיפול בראייה ולהעניק לעולם את הבחירות הטובות ביותר לתיקון הראייה.

שירות הלקוחות

באתר  זה תוכלו למצוא  מידע על מדיניות החברה בנושאים הבאים: מדיניות ההזמנות , מדיניות ההחזרות ומידע על מדיניות המשלוחים.

אם עדיין אינכם מוצאים את מה שחיפשתם,  צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לשירותכם. 

 

קצת היסטוריה

איך שינינו את העולם של עדשות המגע? 
יסודותיה של ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר  בע"מ טמונים בחברה Frontier Contact Lenses שנוסדה בבופאלו, ניו יורק, בשנת 1959 על ידי דר' אלן איסן, ג'ורג' סיטרל ודר' פיינבלום. חברת, Frontier על 30 עובדיה, ייצרה קו של עדשות מגע קשות לאורך שנות ה-70 . הצמיחה המוקדמת שלה מיוחסת לעדשות המגע הטוריות שלה,  שזכו להצלחה מסחררת.
 
בסוף שנות ה-70 החברה הוסיפה גם עדשות מגע רכות לקו המוצרים שלה, וזמן קצר לאחר מכן התחילה בייצור עדשות פלסטיק רכות blanks בהתאמה אישית. Frontier הייתה בין הראשונות בארה"ב שהשתמשה בחומר זה, שהיה בשימוש נפוץ באירופה ושילבה אותו בתהליך חיתוך החריטה כדי לייצר עדשות מגע רכות.
 
לאחר העברת המפעל בתחילת שנות ה-60 מבופאלו, ניו יורק אל ג'קסונוויל בפלורידה, חוותה Frontier  צמיחה חסרת תקדים. חברת ג'ונסון & ג'ונסון רכשה את Frontier בשנת-1981 ושינתה את שמה ל-Vistakon, זו היתה תחילתם של שלושה עשורים מלהיבים ביותר בהיסטוריה שלנו.
 
זרעי החדשנות
באמצע שנות ה-80 רכשה ג'ונסון & ג'ונסון את הזכויות לטכנולוגיית Danlens ממייקל ביי.  מדובר בטכנולוגיה בשם -SSM  תהליך ייחודי הרשום במספר פטנטים שאפשר ליצור יציקות של עדשות במצב רך מתמשך. כך נולד סטנדרט חדש לגמרי של דיוק, שחיסל את עיוותי ההידרציה שהיו נפוצים בייצור המסורתי בו העדשות היו במצב קשה לאורך תהליך הייצור. התוצאה היתה עדשות באיכות גבוהה עם יכולת מלאה של ייצור חוזר וייצור המוני, המשלבות ראייה מעולה עם נוחות ונוחיות השימוש.
 
יצירת הקטגוריה של עדשות חד-פעמיות
בשנת 1987  שינתה Vistakon  את תעשיית תיקון הראייה לעד עם המצאת ACUVUE®‎  - עדשות המגע הרכות החד-פעמיות הראשונות בעולם. מוצר זה הושק תחילה בארה"ב, ולאחר מכן בין השנים 1988-1989 הושק גם בבריטניה אשר הייתה המדינה הראשונה באירופה שהביאה מוצר ייחודי זה לאופטומטריסטים. התגובות היו מדהימות ודרך חדשה זו של הרכבת עדשות מגע גרמה למהפכה בשוק הבריטי. מטופלים ואופטומטריסטים גם יחד אימצו את הרעיון של השלכת עדשות מגע לאחר הרכבתן במשך שבוע או שבועיים, בהתאם להמלצה למטופל. 
 
לאחר השקת המותג  ACUVUE®‎ הושק מותג נוסף שענה לשם ®SUREVUE אשר אפשר לאופטומטריסטים להציע למטופלים יותר אפשרויות בחירה.
עד שנת 1994  ACUVUE®‎ ו-SUREVUE®‎  היוו כמעט 2/3  מעדשות המגע שהיו בשימוש בקרב משתמשים חדשים בשוק עדשות המגע בארה"ב.
 
 
פריצת הדרך של עדשות חד יומיות
פריצת הדרך הבאה בשוק עדשות המגע התרחשה בשנת 1995 עם השקת המוצר ‎1•DAY  ACUVUE®‎  - עדשות המגע החד-יומיות הראשונות בעולם שהפכו את הרכבת עדשות המגע לנוחה יותר עבור מיליוני משתמשים. 
 
עדשות מגע אלו תוכננו להרכבה חד יומית, ולאחר מכן משליכים אותן לפח והן מוחלפות בזוג חדש וסטרילי.  כך מתבטל הצורך בניקוי עדשות המגע והטיפול בהן.  חלק מהיתרונות היו רמת נוחות חסרת תקדים באותה תקופה, ראייה חדה ובריאה, נוחות וחיסכון בעלויות של תמיסות ניקוי. 
 
ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר  המשיכה בפריצת הגבולות ובשנת 1994 היתה יצרנית עדשות המגע הראשונה שהשתמשה בתקשורת ההמונים כדי לפרסם את היתרונות של הרכבת עדשות מגע לצרכנים – התגובות היו מרהיבות. כיום ספקים ויצרנים רבים מחשיבים את הפרסום של מותגי עדשות מגע לחלק מהנורמה.
 
המיליניום והדור הבא של הטכנולוגיה

שנות ה- 90 הביאו עימם מותגים רבים של עדשות מגע חד-פעמיות, גם חד-יומיות וגם עדשות מגע לשימוש חוזר בתדירויות החלפה משתנה. כל העדשות יוצרו מחומרי הידרוג'ל. רק בתחילת המילניום החדש התחלנו לראות את עדשות המגע הראשונות העשויות סיליקון הידרוג'ל. 

 
ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר השיקה את עדשות הסיליקון הידרוג'ל הראשונות שלה בשנת 2005 עם הצגת המוצר ACUVUE® ADVANCE® with HYDRACLEAR
שנה ושלושה חודשים לאחר מכן הושק המותג ACUVUE OASYS®‎ with HYDRACLEAR® PLUS. אך החדשנות לא נעצרה שם.
ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר המשיכה לחצות גבולות של פיתוח עדשות מגע עם הצגת  ACUVUE® ADVANCE® for ASTIGMATISM וגם ‏ ‎1•DAY ACUVUE® for ASTIGMATISM  ומאוחר יותר גם ACUVUE OASYS® for ASTIGMATISM – עיצוב חדש לגמרי של עדשות טוריות שהשתמש בתכונות הייצוב המעולות של טכנולוגיית ASD ) Accelerated Stabilisation Design ) כדי לאפשר לעדשה להתייצב במדויק על העין תוך 60 שניות.
 
ציון הדרך הבא הגיע בשנת 2008 כאשר ג'ונסון & ג'ונסון הוציאה פיתוח ראשון נוסף בשוק עדשות המגע עם ההשקה העולמית של ‎1•DAY ACUVUE® TruEye®‎ - עדשות המגע החד-יומיות הראשונות בעולם מסיליקון הידרוג'ל – העדשה שאותה מחשיבים אופטומטריסטים לחידוש הטוב ביותר בתחום עדשות המגע בעשר השנים האחרונות1.
 
בשנת 2010  השיקה ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ן קר  את ‎1•DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM עדשות המגע המציעות שילוב מנצח של שתי טכנולוגיות ייחודיות: טכנולוגיית (ASD) Accelerated  Stabilisation Design וטכנולוגיית LACREON® ‎ - לצד המגוון הרחב ביותר של פרמטרים מכל עדשה טוריות חד-יומית אחרת2.
 
העתיד
עד כה היה זה מסע מרגש עבורינו - גרמנו לשינויים עצומים בתחום עדשות המגע: הענקנו למטופלים יתרונות רבים ועזרנו להם לחיות את החיים במלוא עוצמתם. Johnson & Johnson  תמיד האמינה כי חדשנות וסלילת הדרך הם ערכים עליוניים, והדבר בא לידי ביטוי גם  ב-"אני מאמין" שלנו: "יש להמשיך בעבודות מחקר, לפתח תוכניות חדשניות... ולהוציא לשוק מוצרים חדשים".
כאשר עקרונות אלו חרוטים על ליבנו, אנו מתכוונים לחדש ללא הפסק ולהעניק לכם את הפיתוחים האחרונים.
 

ה"אני מאמין" שלנו

הערכים שמנחים אותם בעת קבלת ההחלטות בארגון באים לידי ביטוי ב"אני מאמין" שלנו. מסמך זה מאתגר אותנו לשים את הצרכים ושלומם של האנשים שאותם אנו משרתים לפני הכל. רוברט ווד ג'ונסון, הנשיא לשעבר שכיהן בין 1932 עד 1963 היה שותף פעיל בכתיבת הקרדו בשנת 1943, ממש לפני שחברת ג'ונסון & ג'ונסון הפכה לחברה ציבורית. זה היה הרבה לפני שמישהו שמע את המונח "אחריות חברתית של תאגידים". הקרדו שלנו הוא הרבה יותר ממצפון מוסרי. אנו מאמינים כי הוא מהווה מתכון להצלחה עסקית. העובדה היא שג'ונסון & ג'ונסון היא אחת מבין חברות בודדות שהצליחו לשגשג לאורך יותר ממאה שנים של שינויים חברתיים היא ההוכחה הברורה לכך.
 
 
 

1. Eye on the Future Study, Johnson & Johnson Institute 2009

2. נתונים מקובץ הנתונים JJVC 2012. מבוסס על מידע מסחרי זמין המציג את הפרמטרים של מוצרים בשוק. אוגוסט 2012. טווח הפרמטרים של

1•DAY ACUVUE® MOIST for  ASTIGMATISMמציע פי 2.8 פרמטרים לעומת המתחרה הקרוב ביותר.